Leidar utarbeidet en egen grafisk profil for konferansen, som er avbildet her. I tillegg produserte Leidar vignetter, venteskjermer og innhold til sosiale medier basert på nøye utvalgte bilder.
For å sikre deltakere ble relevante organisasjoner og bedrifter invitert, samt at det ble kjørt annonser på Facebook og LinkedIn. Til sammen var det registrert over 800 deltakere på de tre sesjonene.
Tilbakemelding om konferansen ble hentet inn gjennom en spørreundersøkelse og resultatene viser at den digitale løsningen sikret at enda flere, på tvers av Norge, kunne delta på konferansen.
Se innholdet fra konferansen her
– Vi er veldig fornøyde med samarbeidet vi hadde med Leidar. Vi var lenge usikre på om vi greide å gjennomføre konferansen digitalt, men takket være effektiv leveranse med høy kvalitet ble konferansen gjennomført som en stor suksess. Vi hadde flere deltagere enn noen gang og vi har fått flere tilbakemeldinger om at flere av deltagerne ønsker at vi beholder det digitale formatet også etter Covid-19.
Gudmund Jønsson, avdelingsdirektør for sjøkartmyndighetsavdelingen i Kartverket