Umulig å mislike: Skedsmo Betong

Utfordring: Det ligger i betongbransjens natur at de svære betongbilene bråker, støver, skaper kø og mest kommer i veien. Men når betongbilene suser omkring i dag, peker barn og voksne på dem og smiler. Men bare når det er Skedsmo Betong.

Gjennomføring: Vi gjorde vi bilene til helten. Eller rettere sagt svære humler. Basert på designboka ”A Smile in the Mind” (McAlhorne, Stuart) er gjennomføringen en øvelse i leken design. Ved å se betongbiler som svære humler snakker vi om flittighet og konstruksjon på en avvæpnende og munter måte. Selskapets nye logo, nettside, rekvisita og profilannonser kretser omkring den samme enkle ideen. Slagord? ”Let it Bee”.

”Oppdragene er utført til “6 på terningen”, og den kreativiteten Leidar har vist uten å miste fokus på våre ønsker, har løftet et selskap med et traust image til noe annerledes og spennende innen ferdigbetong.”

– LARS HAAGEN BØRRUD.
DAGLIG LEDER, SKEDSMO BETONG